DE NL IT PT ES CH AT BE LU EN GR DK EU

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΔΥΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΜΑΠ

εξυπηρέτηση πελατών

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονική αγορά www.totalprotex.eu:
Διεθνής γραμμή άμεσης απόκρισης: +31402693355 (UK/English spoken)
Ώρες λειτουργίας: Δευ - Παρ (10:00-17:00)
Email: info@totalprotex.gr

ΑΚΎΡΩΣΗ

Σε μια ιδιωτική αγορά μέσω διαδικτύου, έχετε την επιλογή να ακυρώσετε τη συμφωνία χωρίς να δώσετε αιτιολόγηση, εντός δεκατεσσάρων ημερών. Η περίοδος αυτή αρχίζει απο την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα πρέπει να χειρίζεστε προσεκτικά το προϊόν και τη συσκευασία. Μπορείτε να δείτε το προϊόν μόνο αποσυσκευάζοντάς το στο βαθμό που είναι απαραίτητο για να αποφασίσετε αν το διατηρήσετε.  Εάν θέλετε να ακυρώσετε την αγορά σας, επιστρέφετε το προϊόν με όλα τα αξεσουάρ και σε αρχική κατάσταση με συσκευασία σύμφωνα με τις οδηγίες που παρέχονται από εμάς. Αυτό μπορεί να ζητηθεί μεσω της διεύθυνσης: info@totalprotex.gr.

ΕΛΆΤΤΩΜΑ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΉ

Σε περίπτωση που έχετε λάβει κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή όταν αυτό καταστεί ελαττωματικό, επικοινωνήστε αμέσως με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Για όλες τις επιστροφές σας ζητούμε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο επιστροφής μας. Μπορείτε να το ζητήσετε μέσω της διεύθυνσης info@totalprotex.gr. Συμπληρώστε το έντυπο προσεκτικά και πλήρως. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται οι καθυστερήσεις στην επεξεργασία.

Θα πρέπει να αναφέρονται τα ακόλουθα:

Αριθμός προιοντος, μάρκα και τύπος προϊόντος
Αριθμός παραγγελίας
Σαφής καταγγελία
Η επιστροφή ενός προϊόντος ή/και μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στην ταχυδρομική διεύθυνση, όπως αναφέρεται στο έντυπο.

Σε περίπτωση δεν φτάσει ένα απροσδόκητο πακέτο επιστροφής, ο αγοραστής ευθύνεται ως αποστολέας του πακέτου. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι το πακέτο θα επιστραφεί σε εμάς με την υπογραφή κατά την παράδοση. Αυτό αποτρέπει τις περιττές συζητήσεις μεταξύ μας, του πελάτη και του παρόχου υπηρεσιών logistics.

ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΉ

Η TOTALPROTEX ελέγχει κάθε προϊόν που επιστρέφεται κατά την άφιξη σε ζημία, δυσλειτουργία και συσκευασία. Η κατάσταση του προϊόντος που επιστρέφεται καθορίζει το ποσό που θα επιστραφεί στον αγοραστή.

Για ελαττωματικά ή ελλιπή προϊόντα, είμαστε υποχρεωμένοι να χρεώσουμε ένα τέλος αποζημίωσης.

Όταν δικαιούστε επιστροφή ολόκληρου ή μέρους του ποσού αγοράς, θα προσπαθήσουμε να το τακτοποιήσουμε εντός 5 έως 10 εργάσιμων ημερών.